Be.happy.forever
niedziela, 11 marca 2012
Niedziela.;]
Cześć.;] Dzisiaj niedziela więc nie ma co robić za bardzo. Byłam dzisiaj na zakupach i kupiłam sobie kurtkę na wiosenne dni.;] Nie wiem czy chodzić już w niej , ale chyba jeszcze za zimno. Więc muszę poczekać jeszcze jakieś dwa tygodnie może wtedy będzie cieplej.;d Jutro do szkoły i najgorsze jest to że mam sprawdzian z matmy i nic nie umiem. Trzeba będzie się trochę pouczyć.Już nie mogę się doczekać kolejnego weekendu bo może pojadę do Warszawy.;] Odwiedzę moją ciocie i siostrę.I pewnie pójdę też połazić po sklepach.;DD Ok ja będę już kończyć .Papa.;D
piątek, 9 marca 2012
.;D
Heej.;* Przepraszam że tak długo nie pisałam ale jak na razie nie mam neta,.;/ Ale w środę już będę miała.;] U mnie nic ciekawego każdy dzień taki jak zawsze.;D Wczoraj był dzień kobiet , mieliśmy przyjęcie w klasie i dostaliśmy błyszczyki i kolczyki. ;] Porobiliśmy trochę zdjęć , może jutro ściągnę i dodam na bloga i na fejsa,;D
A dzisiaj w szkole u nas były zawody z piłki nożnej , oczywiście ja z dziewczynami musiałyśmy obczaić chłopaków ;D <lol.> A naj lepsze było to że pewna drużyna strzeliła gola i bramkarz tak się uczieszył że kopnął nogą w bramkę i się wywalił.! <lol2> Później W ciągu lekcji mieliśmy apel z okazji Dnia Kobiet , chociaż przedstawienie nie było aż takie śmieszne ale mnie rozwalił nasz Dyrektor . Chodził sobie po korytarzu taki skulony żeby nam nie zasłaniać . HahahaA później wieczorem pojechałam do babci i moja głupiutka siostra z moim głupiutkim bratem zablokowali mi telefon .;/ No i teraz nie da się go odblokować. Muszę zawieść go do naprawy.;/ Jeju ja to mam pecha.i teraz z tego powodu jestem taka zła -,-.! No to ja będę chyba już kończyć i postaram się częściej wbijać na bloga. Papapapa.;D
A dzisiaj w szkole u nas były zawody z piłki nożnej , oczywiście ja z dziewczynami musiałyśmy obczaić chłopaków ;D <lol.> A naj lepsze było to że pewna drużyna strzeliła gola i bramkarz tak się uczieszył że kopnął nogą w bramkę i się wywalił.! <lol2> Później W ciągu lekcji mieliśmy apel z okazji Dnia Kobiet , chociaż przedstawienie nie było aż takie śmieszne ale mnie rozwalił nasz Dyrektor . Chodził sobie po korytarzu taki skulony żeby nam nie zasłaniać . HahahaA później wieczorem pojechałam do babci i moja głupiutka siostra z moim głupiutkim bratem zablokowali mi telefon .;/ No i teraz nie da się go odblokować. Muszę zawieść go do naprawy.;/ Jeju ja to mam pecha.i teraz z tego powodu jestem taka zła -,-.! No to ja będę chyba już kończyć i postaram się częściej wbijać na bloga. Papapapa.;D
piątek, 3 lutego 2012
Wielkie Zakupy.;D
Hej . Dzisiaj miałam super dzień. Od rana do wieczora czas spędziłam w mieście.Byłam jakieś 8 godzin.Najpierw pojechałam do Twierdzy i kupiłam sobie sweterek , bluzkę i bransoletkę itp ;D Bluzka i sweterek jest po bokach ale mój sweterek jest niebieski.;D Pochodziłam po sklepach i później poszłam na ciastko do cukierni. Potem pojechałam do Revi i obczajałam te malutkie słodziutkie małpki.;P Są naprawdę słodziutkie.;)
Wieczorem jeszcze skoczyłam do Cerfura i zakupiłam coś bardzo bardzo fajnego. Ale nie powiem co .;] Ten kto przeczyta mojego bloga niech zgaduje co to takiego.;DD Ale to coś jest naprawdę SUPER.! Hihihih A tak po za tym jutro już sobota i niedziela.I po niedzieli jeszcze tydzień ferii.Szkoda ja bym chciała jeszcze dwa tygodnie.;] I będę już lecieć słuchać muzyki.Dobranoc.;*
czwartek, 2 lutego 2012
Zła Zima.!
Hej. Dzisiaj mój dzień minął normalnie. Wstałam popołudniu i wzięłam się za sprzątanie. Ale nawet nie wychodziłam na dwór bo było bardzooo zimno. Było ok. -25 stopni.Brrr.;/ W niedziele może pojadę na zakupy i sobie coś kupie. Chce sobie kupić jakieś spodnie i sweterek . ;D Już za dwa dni wraca Karolina.;*** I może po jej powrocie pojedziemy na kręgle.;D.Ale jeszcze nie wiadomo bo ja może pojadę w góry . ;] Ale na pewno wszystko się jakoś ułoży. Jakieś dwa tygodnie temu dowiedziałam się że będę miała siostre albo brata ciotecznego. Jak będzie siostra to Julka a jak brat to jeszcze nie wiem. I wczoraj się dowiedziałam że moja druga ciocia też będzie miała dziecko.<jupi> Bardzo się ciesze.Bo lubię się opiekować dziećmi.I chyba będę już lecieć , bo jest mi zimno i idę oglądać mój ulubiony serial. ;) Postaram się jutro też coś napisać .Papa.;**
niedziela, 29 stycznia 2012
Feriee.;D
Dobranoc .;*
sobota, 21 stycznia 2012
Narty.;]
Hej. Dzisiaj mój dzień był fajnyy.;] Po woli mija mi choroba , więc
dzisiaj wybrałam się z tatą ,moją siostrą i moim ciotecznym bratem na
narty .;*Oczywiście to jeszcze aż tak dobrze to nie umiem jeździć.Ale
jakoś sobie poradziłam. No i jak zwykle musiałam mieć jakiś wypadek .
Było to tak. Zjeżdżałam sobie z górki a tu nagle wjechałam w krzaki i na
drzewo.Trochę to bolało , ale jakoś przeżyłam.<lol>. Przez
jakieś 5 min leżałam na śniegu i nie mogłam wstać , a w pobliżu nikogo
nie było. Ale dobrze że skręciłam i wjechałam w krzaki , bo jakbym nie
skręciła to bym wjechała na zamarznięty staw.Chociaż kto wie czy on był
zamarznięty.;] No i po tych 5 minutach leżenia na śniegu , postanowiłam
wstać. Zdjęłam narty i poszłam dalej. Była to bardzo śmieszna przygoda.
Oczywiście jak zawsze każdy się ze mnie śmiał. No i ja też . <lol>
;D Później byłam już zmęczona po tym jeżdżeniu , poszłam rzucać się
śnieżkami z moim rodzeństwem.;)))Ten dzień był pełen wrażeń i przygód.
Chociaż mój każdy dzień taki jest .;] I ja już będę kończyć . Dobranoc .;***
piątek, 20 stycznia 2012
Hej . Jak wam dzisiaj minął dzień , bo mi spoko ale najgorsze jest to że jestem chora . ;/ Jest mi zimno i nie chce mi się nic robić . To są właśnie skutki choroby.,;(. Planuje jechać w niedziele na narty , ale nie wiem czy to wypali. Bo zalezy to też od tego jak będę się czuła.W poniedziałek jade z moja klasą i jeszcze z innymi klasami na lodowisko. Ale niestety nie zabardzo umiem jeździć. Ale pewnie pójdziemy z dziewczynami na jakąś pizze czy coś , Coś tam na pewno się wymyśli. Dzisiaj na w-f pan zaproponował mi stanie na bramce na meczu. Bo już nie długo są zawody. Ale trochę się boję , bo tak aż za dobrze to nie umiem grać. I muszę się jeszcze zatanowić nad tym. Będe kończyć , bo nie mam już o czym pisać. Papapa .;*
http://www.youtube.com/watch?v=CdXesX6mYUE
http://www.youtube.com/watch?v=CdXesX6mYUE
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

