niedziela, 11 marca 2012

Niedziela.;]

Cześć.;] Dzisiaj niedziela więc nie ma co robić za bardzo. Byłam dzisiaj na zakupach i kupiłam sobie kurtkę na wiosenne dni.;] Nie wiem czy chodzić już w niej , ale chyba jeszcze za zimno. Więc muszę poczekać jeszcze jakieś dwa tygodnie może wtedy będzie cieplej.;d Jutro do szkoły i najgorsze jest to że mam sprawdzian z matmy i nic nie umiem. Trzeba będzie się trochę pouczyć.Już nie mogę się doczekać kolejnego weekendu bo może pojadę do Warszawy.;] Odwiedzę moją ciocie i siostrę.I pewnie pójdę też połazić po sklepach.;DD Ok ja będę już kończyć .Papa.;D

piątek, 9 marca 2012

.;D

Heej.;* Przepraszam że tak długo nie pisałam ale jak na razie nie mam neta,.;/ Ale w środę już będę miała.;] U mnie nic ciekawego każdy dzień taki jak zawsze.;D Wczoraj był dzień kobiet , mieliśmy przyjęcie w klasie i dostaliśmy błyszczyki i kolczyki. ;] Porobiliśmy trochę zdjęć , może jutro ściągnę i dodam na bloga i na fejsa,;D
A dzisiaj w szkole u nas były zawody z piłki nożnej , oczywiście ja z dziewczynami musiałyśmy obczaić chłopaków ;D  <lol.> A naj lepsze było to że pewna drużyna strzeliła gola i bramkarz tak się uczieszył że kopnął nogą w bramkę i się wywalił.! <lol2> Później W ciągu lekcji mieliśmy apel z okazji Dnia Kobiet , chociaż przedstawienie nie było aż  takie śmieszne ale mnie rozwalił nasz  Dyrektor . Chodził sobie po korytarzu taki skulony żeby nam nie zasłaniać . HahahaA później wieczorem pojechałam do babci i moja głupiutka siostra z moim głupiutkim bratem zablokowali mi telefon .;/ No i teraz nie da się go odblokować. Muszę zawieść go do naprawy.;/ Jeju  ja to mam pecha.i teraz z tego powodu jestem taka zła -,-.! No to ja będę chyba już kończyć i postaram się częściej wbijać na bloga. Papapapa.;D

piątek, 3 lutego 2012

Wielkie Zakupy.;D


Hej . Dzisiaj miałam super dzień. Od rana do wieczora czas spędziłam w mieście.Byłam jakieś 8 godzin.Najpierw pojechałam do Twierdzy i kupiłam sobie sweterek , bluzkę i  bransoletkę itp ;D Bluzka i sweterek jest  po bokach ale mój sweterek jest niebieski.;D Pochodziłam po sklepach i później poszłam na ciastko do  cukierni. Potem pojechałam do Revi i obczajałam te malutkie słodziutkie małpki.;P Są naprawdę słodziutkie.;)
Wieczorem jeszcze skoczyłam do Cerfura i zakupiłam coś bardzo bardzo fajnego. Ale nie powiem co .;] Ten kto przeczyta mojego bloga niech zgaduje co to takiego.;DD Ale to coś jest naprawdę SUPER.! Hihihih A tak po za tym jutro już sobota i niedziela.I po niedzieli jeszcze tydzień ferii.Szkoda  ja bym chciała jeszcze dwa tygodnie.;] I będę już lecieć  słuchać muzyki.Dobranoc.;*

czwartek, 2 lutego 2012

Zła Zima.!

Hej. Dzisiaj mój dzień minął normalnie.  Wstałam popołudniu i wzięłam się za sprzątanie. Ale nawet nie wychodziłam  na dwór bo było bardzooo zimno. Było ok. -25 stopni.Brrr.;/  W niedziele może pojadę na zakupy i sobie coś kupie. Chce sobie kupić jakieś spodnie i sweterek . ;D Już za dwa dni wraca Karolina.;*** I może po jej powrocie pojedziemy na kręgle.;D.Ale jeszcze nie wiadomo  bo ja może pojadę w góry . ;] Ale na pewno wszystko się jakoś ułoży. Jakieś dwa tygodnie temu dowiedziałam się że będę miała siostre albo brata ciotecznego. Jak będzie siostra to Julka a jak brat to jeszcze nie wiem. I  wczoraj się dowiedziałam że moja druga ciocia też będzie miała dziecko.<jupi> Bardzo się ciesze.Bo lubię się opiekować dziećmi.I chyba  będę już lecieć , bo jest mi zimno i idę oglądać mój ulubiony serial. ;) Postaram się jutro też coś napisać .Papa.;**

niedziela, 29 stycznia 2012

Feriee.;D


Hej. Sorki że tak długo nie pisałam , ale  po prostu  nie miałam ochoty. Wgl teraz nic mi się nie chce robić , a to wszystko przez tą pogodę.;/ . A i tak po za tym w piątek wybrałyśmy się z Roksaną i Pauliną do Mc'Donalda. ;D Było super ale najgorsza była pogoda. Było tak strasznie zimno , a jeszcze musiałyśmy czekać 20 min na autobus.;( No i wczoraj była dyskotekaa w szkole ;))) Było super , ale brakowało nam Pauliny. Niestety ona nie mogła przyjść. Na dyskotece mieliśmy pizze i jakiś poczęstunek . Ale ja prawie nie siedziałam w klasie.  Poszłam w niebieskiej bluzce , chociaż okazało się ze moja koleżanka ma taką samą. Ale oj tam nie przejmuje się tym. A dzisiaj spędziłam dzień nie za fajnie. Od dwóch , trzech dni boli mnie strasznie ucho.;[ Byłam dzisiaj u lekarza i  miałam jakieś wstrętne badanie. Dostałam jakieś tabletki , ale jak na razie nic nie pomogło. I później pojechałam do babci a tam cały dzień spędziłam na oglądaniu tv. No i te ferie zapowiadały się suuper. Gdy wróci Karolina mamy iść z dziewczynami na kręgle.;D I w inne dni też mamy gdzieś jechać . Niestety mój tato powiedział mi dzisiaj że może w drugim tygodniu pojedziemy w góry. Z jednej strony się cieszę , a z drugiej smucę bo przecież mieliśmy gdzieś jechać z dziewczynami . No i nie wiem co mama robić . Ale się jeszcze zobaczy. I chyba będę już kończyć . Postaram się jak najszybciej  napisać kolejnego posta. ;)

                                                                                                                                   Dobranoc .;*

sobota, 21 stycznia 2012

Narty.;]

Hej. Dzisiaj  mój dzień  był fajnyy.;] Po woli mija mi choroba , więc dzisiaj wybrałam się z tatą ,moją siostrą i moim ciotecznym bratem  na narty .;*Oczywiście  to jeszcze aż tak dobrze to nie umiem jeździć.Ale jakoś sobie poradziłam. No i jak zwykle musiałam mieć jakiś wypadek . Było to tak. Zjeżdżałam sobie z górki a tu nagle wjechałam w krzaki i na drzewo.Trochę to bolało  , ale jakoś przeżyłam.<lol>. Przez jakieś 5 min leżałam na śniegu i nie mogłam wstać , a w pobliżu nikogo nie było. Ale dobrze że skręciłam i wjechałam w krzaki , bo jakbym nie skręciła to bym wjechała na zamarznięty staw.Chociaż kto wie czy on był zamarznięty.;] No i po tych 5 minutach leżenia na śniegu , postanowiłam wstać. Zdjęłam narty i poszłam dalej. Była to bardzo śmieszna przygoda. Oczywiście jak zawsze każdy się ze mnie śmiał. No i ja też . <lol> ;D  Później byłam już zmęczona po tym jeżdżeniu , poszłam rzucać się śnieżkami z moim rodzeństwem.;)))Ten dzień był pełen wrażeń i przygód. Chociaż mój każdy dzień taki jest .;] I ja już będę kończyć . Dobranoc .;***

piątek, 20 stycznia 2012

Hej . Jak wam dzisiaj minął dzień , bo mi spoko ale najgorsze jest to że jestem chora . ;/ Jest mi zimno i nie chce mi się nic robić . To są właśnie skutki choroby.,;(. Planuje jechać w niedziele na narty , ale nie wiem czy to wypali. Bo zalezy to też od tego jak będę się czuła.W poniedziałek jade z moja klasą i jeszcze z innymi klasami na lodowisko. Ale niestety nie zabardzo umiem jeździć. Ale pewnie pójdziemy z dziewczynami na jakąś pizze czy coś , Coś tam na pewno się wymyśli. Dzisiaj na w-f pan zaproponował mi stanie na bramce na meczu. Bo już nie długo są  zawody. Ale trochę się boję , bo tak aż za dobrze to nie umiem grać. I muszę się  jeszcze zatanowić nad tym. Będe kończyć , bo nie mam już o czym pisać. Papapa .;*

http://www.youtube.com/watch?v=CdXesX6mYUE

czwartek, 19 stycznia 2012

Hej . Sorki ale ostatnio  nie pisałam bo po prostu nie miałam czasu . To nauka , odrabianie lekcji , poprawianie się z czegoś.;/ Ale już nie długo ferieee.<3 A przed feriami dyskotekaa.;] Już się nie mogę doczekać <jupi> Na feriach będzie fajnie bo ja z moimi przyjaciółkami planujemy pojechać na kręgle , lodowisko i do Mc Donalda. ;D Będzie suuper. A tak po za tym dzisiejszy dzień był spoko. Jak zwykle przerwy pełne śmiechu i zabawy z dziewczynami .;***Miałam dzisiaj jechać na angielski  z Pauliną . Ale nam się chciało i Paule bolał brzuch . I będe już kończyć .Papapa. (Postaram się częściej pisać ).;]

piątek, 13 stycznia 2012

Śnieg.

Hej. Dzisiaj jest piątek 13-nastego ale nic pechowego mi się nie przytrafiło. Gdy byłam w szkole widziałam przez okno że bardzo padał śnieg .;D  Ja bym chciała żeby w końcu spadł , bo chciałabym pojechać na narty. xd . Ale jak na razie ucze się na nich jeździć , ale już prawie umiem.;D  A wróciłam dzisiaj ze szkoły o 15, bo pisałam jeszcze sprawdzian z biologi. Ciekawe czy dobrze napisałam. Po lekcjach poszłam do mojej siostry i mojego braciszka "Marcysia" i on powiedział pierwszy raz Klaudia.;D. Bardzo się ucieszyłam .;P A teraz jestem u moich braci. ;)  I chyba będe kończyć po nie mam o czy m pisać . Papa. ;***

czwartek, 12 stycznia 2012

Nie zapomniany dzień.;D

Hej.Można powiedzieć że jutro jest piątek 13-nastego.A dla mnie dzisiejszy dzień był pechowy .Zaczęło się od tego że pisaliśmy kartkówkę z Fizyki i dostałam 3 ...;/ Ale później zdarzyło się coś bardziej pechowego. Na przerwie w szkole poszłam do toalety. I w pewnym momencie chce wyjść z kabiny . A tu nagle . SZOK.! Drzwi  się zacięły i nie chciały się otworzyć.(lol). Wtedy weszła jakaś dziewczyna , a ja poprosiłam ją o pomoc.Wtedy ona zawołała moje przyjaciółki. One natychmiast przybiegły do mnie.Nie wiedziałyśmy co robić . W tym czasie ktoś chyba poszedł po pana Stasia . ;] , a Karolina zaczęła próbować rozwalić zamek nożyczkami.;D Oczywiście zbiegło się tyle ludzi do łazienkii.. , że ja niewidziałam ile ale sobie wyobrażałam ile ich musiało wszystkich być .;D I posiedziałam sobie tam trochę. Aż w końcu przyszedł pan Stasio  zrobił swoje czary mary..<lol> .;D I tu nagle ja otworzyłam zamek i otworzyły się  drzwi..Uff.Wyszłam a prawie każdy się śmiał , razem ze mną. ;P. Po chwili chciałyśmy z dziewczynami wyjść z łazienki ale chłopaki trzymali drzwi. W pewnym momencie . Trzask . Wypadły drzwi z zawiasów.A my sprintem uciekłyśmy na dół. ;D Na dole usiadłyśmy na schodach. I odpoczęliśmy. A gdy nagle zadzwonił dzwonek ,  poszliśmy na WF.;D Na wf też było śmiesznie bo cały czas śmieliśmy się z jakiś upadków. itp. .... A teraz idę się uczyć na biologie , bo  jutro mam  sprawdzian . ;/ . Papap.;****
                                           ( Rysunek Karoliny.;***)

poniedziałek, 9 stycznia 2012

...

Hej.;] Można powiedzieć , że dzisiejszy poniedziałek był spoko. Ale oczywiście były głupie lekcje. np : Angielski.!.Oczywiście humor poprawiły mi moje przyjaciółki.<3..Nie dawno wróciłam z miasta i byłam w Mc.Donaldzie . Teraz muszę iść trochę się pouczyć , żeby poprawić kartkówki.;/ A tak wgl poprawianie się to najgorsze co może być. No ale trzeba....;( I chyba będe lecieć, jutro  może coś więcej napisze.;DD . Papapa.;*      

sobota, 7 stycznia 2012

Zakupy.;D

Hej. Dzisiaj był super dzień. Dlatego, że  pojechałam z moimi przyjaciółkami :. Karoliną Roksaną i Pauliną do Twierdzy na zakupy.;] Ja oczywiście kocham coś kupować , więc kupiłam sobie buty, bluzkę , lakier do paznokci  i spineczki do włosów.Jak zawsze wydałam całą mają kasę . W sklepach robiłyśmy sobie zdjęcia w maskach. itp. A miałyśmy taki przypadek ,że cały czas spotykałyśmy kogoś znajomego oraz  fajnych chłopaków.;D I to chyba na dzisiaj będzie tyle. Bo nie chce mi się więcej pisać.;] Papa.!

;D

Cześć. Nazywam się Klaudia. Mam lat.... Interesuje się muzyką , sportem. i trochę fotografią ;D Uwielbiam chodzić na zakupy i na spaceery z przyjaciółkami.;]. Oczywiście zawsze jestem w dobrym humorze i śmieję się po prostu z niczego.;D. I to chyba będzie tyle. Nie chce się  bardzo rozpisywać.;)